Różowy Blog

online

Różnice kulturowe cz. 9 – kultura fizyczna w Chinach, czyli dlaczego Chińczycy są mistrzami ping-ponga

Posted by admin on Kwiecień - 14 - 2021 with Możliwość komentowania Różnice kulturowe cz. 9 – kultura fizyczna w Chinach, czyli dlaczego Chińczycy są mistrzami ping-ponga została wyłączona

Reklamy uliczne widzimy na każdym kroku: na autobusach oraz tramwajach oraz na fasadach domów. Reklamy są obecne też w gazetach oraz w sieci. Oglądamy je także na ekranach kin oraz słuchamy w radiu. Reklama typu Jak to się robi… w Chinach cz. 1 – jak tanio i dobrze jeść? jest nieodłączną częścią naszego codzienności. Dzięki niej miasta są wielobarwne oraz interesujące. Chociaż czasami wyrażamy opinię, iż jest to niepotrzebny kawałek ludzkiej codzienności, to niezmiernie wielokrotnie treści marketingowe stają się ludziom użyteczne. Coraz częściej bywa tak, iż reklamy widzów cieszą, zaś niektóre określamy swoimi ulubionymi. Niekiedy seria reklam tak nam się podoba, że nawet czekamy na kolejną odsłonę. Reklamy w czasopismach w większym stopniu ludzi denerwują, ponieważ mogą mieć oni wrażenie, iż wydają własne pieniądze na ogłoszenia pokrywające nawet całe witryny. Mamy prawo się cieszyć, że prawo reguluje także tę dziedzinę życia, gdyż w przeciwnym razie moglibyśmy mieć nieco więcej względów do zażaleń. Trzeba się pogodzić z faktem, że z reklam świat nie może zrezygnować.

źródło: Wystawa “morskie stwory”

Comments are closed.